سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 613880
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


         

 

                    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


At least 5 people in this world love you so much they would die for you

حداقل پنج نفر در این دنیا هستند که به حدی تو را دوست دارند، که حاضرند برایت بمیرند

At least 15 people in this world love you, in some way
حداقل پانزده نفر در این دنیا هستند که تو را به یک نحوی دوست دارند

The only reason anyone would ever hate you, is because they want to be just like you
تنها دلیلی که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد، اینست که می‌خواهد دقیقاً مثل تو باشد

A smile from you, can bring happiness to anyone, even if they don"t like you
یک لبخند از طرف تو میتواند موجب شادی کسی شود
حتی کسانی که ممکن است تو را نشناسند


Every night, SOMEONE thinks about you before he/ she goes to sleep
هر شب، یک نفر قبل از اینکه به خواب برود به تو فکر می‌کند

You are special and unique, in your own way
تو در نوع خود استثنایی و بی‌نظیر هستی

Someone that you don"t know even exists, loves you
یک نفر تو را دوست دارد، که حتی از وجودش بی‌اطلاع هستی

When you make the biggest mistake ever, something good comes from it
وقتی بزرگترین اشتباهات زندگیت را انجام می‌دهی ممکن است منجر به اتفاق خوبی شود

When you think the world has turned it"s back on you, take a look
you most likely turned your back on the world

وقتی خیال می‌کنی که دنیا به تو پشت کرده، یه خرده فکر کن،
شاید این تو هستی که پشت به دنیا کرده‌ای


Always tell someone how you feel about them
you will feel much better when they know
همیشه احساست را نسبت به دیگران برای آنها بیان کن،
وقتی آنها از احساست نسبت به خود آگاه می‌شوند احساس بهتری خواهی داشت


If you have great friends, take the time to let them know that they are great
وقتی دوستان فوق‌العاده‌ای داشتی به آنها فرصت بده تا متوجه شوند که فوق‌العاده هستند



  
بی شک طی دهه‌های اخیر بیشتر مردم دنیا با خواص متعددی از گیاه افسانه‌ای (غذا و دارویی) سیر آشنایی پیدا کرده‌اند که از جمله این اثرهای درمانی آن عبارتند از: کاهندگی فشار خون، کاهندگی کلسترول خون، کاهندگی قند خون، کاهندگی غلظت خون، ضد‌گرفتگی عروق قلبی و مقوی قلب و...؛ هر چند که تردیدی در درستی چنین اثراتی برای گیاه معجزه آسای سیر نیست.   ...

این گیاه همچنین دارای عملکرد مؤثر و اثبات شده ضد‌سرطانی، ضد‌میکروب قوی علیه باکتری‌های بیماریزا، ضد‌انگلی (کرم‌های آسکاریس، قلابدار، کرمک) و ریارد یا آمیب، ضد‌رماتیسم، ضد‌قارچ (‌آفت دهانی، کچلی، پوستی)، ضد‌سم، مقوی معده و محافظ کبد، ضد‌درد، ضد‌حشره و مقوی میل جنسی نیز هست.

سیر به سبب داشتن اثراتی همچون ضد‌احتقانی، خلط آور، ضد‌اسپاسم، محرک دستگاه ایمنی بدن و اثر ضد‌ویروسی از دیر باز برای درمان بیماری‌های حاد و مزمن عفونی و غیرعفونی ریوی به کار می‌رود. حکیم ابن سینا از این گیاه برای درمان سل ریوی، آسم مزمن و برونشیت بهره می‌جسته است.

خاصیت ضد‌ویروسی سیر روی چندین نوع ویروس بیماریزای خطرناک به اثبات رسیده است؛ از جمله آنفلوانزا، تبخال و... . از آنجایی که اثر ضد‌ویروسی سیر ابتدا به سبب اثر گذاری مستقیم ترکیبات مؤثره عصاره آن صورت می‌گیرد سیر قادر خواهد بود به‌طور غیرانتخابی، سویه‌های متنوع‌تری از ویروس آنفلوانزا را مورد حمله قرار دهد.بیشتر این تاثیرات درمانی سیر، نه تنها در انسان بلکه در دام‌ها و حیوانات خانگی نیز قابل اعمال است.

همگی این واکنش‌های شگفت انگیز درمانی سیر بر طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها، مرهون مواد مؤثره شامل ترکیبات گواردی اسانسی (گلی کوزیدهای سولفوره که مسئول بوی آن نیز هست)، ویتامین‌ها به‌ویژه نوع C، E و بتاکاروتن و نیز آنزیم‌هایی همچون پراکسیداز، میروزیناز و گلوکوسینولاز است.

از آنجایی که خواص اصلی درمانی سیر مربوط به مواد گوگردی آن است، بنابراین اعمال هرگونه واکنش خارجی همچون حرارت، ترشی و... که به‌طور مستقیم خود این مواد گوگردی را نابود سازد، یا به‌طور غیرمستقیم آنزیم‌های فعال‌کننده این ترکیبات مؤثره گوگردی را تحت‌تأثیر قرار دهد می‌تواند در کاهش قدرت عملکرد درمانی سیر مؤثر باشد.
چون مواد مؤثره سیر در اثر له شدن و تحولات آنزیمی متعاقب آن روی مواد گوگردی فعال می‌شود، بنابراین بلعیدن حبه نجویده آن، یا خشک کردن غیراصولی آن می‌تواند مانع بروز اثر درمانی چشمگیر گیاه شود.

هر چه بوی سیر بیشتر باشد، نشان دهنده بیشتر بودن مواد گوگردی آن در نتیجه اثرات به‌مراتب قوی‌تر آن است. مصرف مرتب روزانه حداقل 5-3 گرم سیر برای جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی – عروقی لازم است. برای تخفیف بوی دهان متعاقب مصرف سیر می‌توان بعداز خوردن آن از گشنیز، جعفری، سیب، برگ کاهوی تازه و یا سکنجبین استفاده کرد.اگر چه این‌گونه خواص سیر که در بالا گفته شده طی صدها و هزارها سال تجربه حیات بشری، آزموده و به اثبات رسیده است، ولی در مراکز پژوهشی دانشگاهی معتبر و بزرگ دنیا در 50 سال اخیر، بسیاری از این خواص به‌روش‌های مدرن به بوته آزمایش و پژوهش گذاشته شده و مهر تایید گرفته‌اند.

در همین راستا ما نیز به اتفاق گروه همکار در مطالعات تجربی خود در دانشگاه پزشکی تهران تعداد زیادی از خواص قلبی- عروقی، ضد‌میکروبی، ویروسی، قارچی، ضد‌سرطانی، ضد‌رماتیسمی، پوستی و... در قالب پژوهش‌های آزمایشگاهی، حیوانی و انسانی آن‌را آزموده و ادعاهای منابع طب سنتی درخصوص گیاه سیر را به اثبات رسانده‌ایم.

البته می‌توان گفت در زمان اعلام همه‌گیر‌ی‌های اینچنینی در جهان که امکان در اختیارگذاری مقادیر زیادی داروی تولیدی پیشگیری و درمان‌کننده برای خیل بزرگ جمعیت جهانی آن هم در مدت کوتاه عملا میسر نیست، می‌توان با مراجعه به ذخایر دانش کهن که حاصل تجربیات گرانقدر بشری طی قرون و اعصار است و توصیه آن از طریق رسانه‌ها از بعد فاجعه آمیز این‌گونه رخدادها کاست.

لازم به ذکر است از دیگر فرآورده‌های طبیعی مؤثر در بیماری‌ آنفلوانزا، گیاهان آویشن و زنجبیل و دارچین و نیز عسل طبیعی است.

شیوع آنفلوآنزای خوکی در 30 کشور/ مرگ 61 نفر در دنیا
سازمان جهانی بهداشت خبر داد: ویروس آنفلوآنزای A/H1N1 تاکنون در 30 کشور شیوع یافته و جان 61 بیمار را گرفته است. سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین آمار خود شمار موارد مبتلا به آنفلوآنزای خوکی را پنج هزار و 251 نفر در مجموع 30 کشور اعلام کرد. تاکنون 61 مورد در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در مکزیک دو هزار و 59 مورد به این ویروس آلوده شده اند که تاکنون 56 مورد از این تعداد جان باخته اند. در اتحادیه اروپا، تاکنون 210 مورد بیماری تائید شده و برای اولین بار در فنلاند نیز دو مورد بیمار به ثبت رسیده است.

براساس گزارش رویترز، همچنین در آمریکا شمار بیماران به سه هزار و 9 مورد افزایش یافته و این ویروس تاکنون در 43 ایالت این کشور گسترده شده است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها در آتلانتا تعداد قربانیان ویروس A/H1N1 در این کشور سه مورد را اعلام کرد.

بیشترین تعداد موارد این بیماری در ایالت ایلینویز با 554 مورد به ثبت رسیده است.


  
حامیان حیات وحش برای یادآوری این که نسل پانداها به شدت در خطر انقراض است دست به کار جالبی زدند. اعضای صندوق جهانی حمایت از حیات وحش ، با خمیر کاغذ 1600 پاندا ساختند و در «نانت» فرانسه ، داخل یک میدان گذاشتند تا توجه مردم سراسر دنیا را بیش از پیش به این خرس های دوست داشتنی جلب کنند.

هم اکنون فقط 1600 راس پاندا در جهان زیست می کنند و بسیاری از کشورها به ویژه چین ، برای حفظ نسل آنها همه جانبه تلاش می کنند.
جالب است بدانید جشن تولد پیرترین پاندای دنیا 17 آذر پارسال در باغ وحش بزرگ استان «شاندونگ» چین برگزار شد.«تائو تائو» پاندای ماده ای است که در باغ وحش «جینان» نگهداری می شود و طرفداران بی شماری دارد.
جانور شناسان عمر طبیعی هر خرس پاندا را 25 سال تخمین می زنند اما «تائو تائو» 36 ساله است.این حیوان محبوب با وجود بیماری قلبی و آب مروارید چشم ، اشتهای خوبی دارد و لقب پیرترین پاندای دنیا را یدک می کشد.


  
فعالان صلح سبز و نصب یک بنر از باراک اوباما بر روی پلی در استانبول در طول تظاهرات علیه سفر اوباما به ترکیه، خوش شانسی یک خانواده و زنده ماندن آنها درپی اصابت سنگ های بزرگ به خودرویشان در کوئیزلند استرالیا، زنان فلسطینی در نوار غزه با در دست گرفتن تصاویر عزیزانشان که در بند زندان های اسراییل هستند خواستار آزادی آنها هستند، کارگر بنگلادشی در شهر داکا در حال حمل میل گرد به ساختمانی در حال احداث و ...
فعالان صلح سبز و نصب یک بنر از باراک اوباما بر روی پلی در استانبول در طول تظاهرات علیه سفر اوباما به ترکیه
 
 
 

 
خوش شانسی یک خانواده و زنده ماندن آنها درپی اصابت سنگ های بزرگ به خودرویشان در کوئیزلند استرالیا
 
 
 

 
زنان فلسطینی در نوار غزه با در دست گرفتن تصاویر عزیزانشان که در بند زندان های اسراییل هستند خواستار آزادی آنها هستند
 
 
 

 
کارگر بنگلادشی در شهر داکا در حال حمل میل گرد به ساختمانی در حال احداث
 
 
 

 
کشف استخوان های بدن انسان در کلیسایی در شهر وامپای اسپانیا
 
 
 
 

 
«رومئو دف» کوچک ترین ورزشکار پرورش اندام جهان
 
 
 
 
 
 
 
 

 
تصاویری از سفر اوباما به ترکیه
 
ورود اوباما به فرودگاه آنکارا
 
 
 
 
 
حضور اوباما در مقبره آتاتورک
 
 
 
 
 
اعتراض شهروندان ترکیه ای معترض به سفر اوباما
 
 
 
 

 
بدون شرح!
 
 
 
 
 
 
 
 

  

تصور کنید بانکی دارید که در آن هر روز صبح 86400 تومان به حساب شما واریز می شود و تا آخرشب فرصت دارید تا همه پولها را خرج کنید چون آخر وقت حساب خود به خود خالی می شود! دراین وقت شما چه خواهید کرد؟!
البته که سعی میکنید تا آخرین ریال را خرج کنید!
هر کدام از ما یک چنین بانکی داریم، بانک زمان.
هرروز صبح در بانک زمان شما 86400 ثانیه اعتبار ریخته می شود و آخر شب این اعتبار به پایان می رسد. هیچ برگشبی نیست و هیچ مقداری از این زمان به فردا اضافه نمی شود.
ارزش یک سال را دانش آموزی که مردود شده می داند.
ارزش یک ماه را مادری که فرزندی نارس به دنیا آورده می داند.
ارزش یک هفته را سردبیر یک هفته نامه می داند.
ارزش یک دقیقه را شخصی که از قطار جا مانده.
و ارزش یک ثانیه را آنکه از تصادفی مرگبار جان بدر برده می داند.
هر لحظه گنج بزرگی است، گنجتان را مفت از دست ندهید!
باز به خاطر بیاورید که زمان به خاطر هیچکس منتظر نمی ماند.

دیروز به تاریخ پیوست،
فردا معماست،
و امروز هدیه است


  

به دنبال علم بروید و دانشمند را احترام گذارید. جان خود را فدای دنیای فانی و خلق خدا را سرگردان خود نکنید.

هرچند که دانش کسب می کنید ولی چنان نباشد که دانش را اسیر نان در آوردن خود کنید و برای رسیدن به مقام؛ آن را وسیله قرار دهید.

 

 

کلمات قصار مهدی جمشیدی


  

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت. فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می‌گفت: می‌آید، من تنها گوشی هستم که غصه‌هایش را می‌شنود و یگانه قلبی‌ام که دردهایش را در خود نگه می‌دارد.

سرانجام گنجشک روی شاخه‌ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لبهایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست. گنجشک گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی‌هایم بود و سرپناه بی‌کسی‌ام. تو همان را هم از من گرفتی. این توفان بی‌موقع چه بود؟‌چه می‌خواستی از لانه محقرم، کجای دنیا را گرفته بود؟ و سنگینی بغض، راه بر کلامش بست. سکوتی که عرش طنین‌انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت: ماری در راه لانه‌ات بود، خواب بودی. باد را گفتم تا لانه‌ات را واژگون کند. آنگاه تو از کمین مار پر گشودی خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی‌ام برخاستی. گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود. اشک در دیدگان گنجشک نشست. ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت. های‌های گریه‌هایش ملکوت خدا را پر کرد.


  

کشاورزی الاغ پیری داشت که یه روز اتفاقی میفته توی یک چاه بدون آب. کشاورز هر چی سعی کرد نتونست الاغ را از تو چاه بیرون بیاره. برای اینکه حیون بیچاره زید زجر نکشه، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتن چاه رو با خاک پر کنن تا الاغ زودتر بمیره و زیاد زجر نکشه. مردم با سطل روی سر الاغ خاک می‌ریختند اما الاغ هر بار خاکهای روی بدنش رو می‌تکوند و زیر پاش می‌ریخت و وقتی خاک زیر پاش بالا می‌آمد سعی می‌کرد بریه روی خاک‌ها. روستایی‌ها همینطور به زنده ‌به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا اومدن ادامه داد تا اینکه به لبه‌ی چاه رسید و بیرون اومد.

مشکلات زندگی مثل تلی از خاک بر سر ما می‌ریزند و ما مثل همیشه دو انتخاب داریم:

اول اینکه اجازه بدیم مشکلات ما رو زنده به گور کنن

و

دوم اینکه از مشکلا سکویی بسازیم برای صعود.


  

روزی سوراخ کوچکی در یک پیله ظاهر شد. شخصی نشست و ساعتها تقلای پروانه برای بیرون آمدن از سوراخ کوچک پیله را تماشا کرد. ناگهان تقلای پروانه متوقف شد و به نظر رسید که خسته شده و دیگر نمی‌تواند به تلاشش ادامه دهد. آن شخص مصمم شد به پروانه کمک کند و با برش قیچی سوراخ پیله را گشاد کرد. پروانه به راحتی از پیله خارج شد اما جثه‌اش ضعیف و بالهایش چروکیده بودند. آن شخص به تماشای پروانه ادامه داد. او انتظار داشت پر پروانه گسترده و محکم شود و از جثه او محافظت کند اما چنین نشد. در واقع پروانه ناچار شد همه عمر را روی زمین بخزد و هرگز نتوانست با بالهایش پرواز کند. آن شخص مهربان نفهمید که محدودیت پیله و تقلا برای خارج شدن از سوراخ ریز آن را خدا برای پروانه قرار داده بود تا به آن وسیله مایعی از بدنش ترشح شود و پس از خروج از پیله به او امکان پرواز دهد. گاهی اوقات در زندگی فقط به تقلا نیاز داریم. اگر خداوند مقرر می‌‌کرد بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج می‌شدیم به اندازه کافی قوی نمی‌شدیم و هرگز نمی‌توانستیم پرواز کنیم.


  

عقاب و سوسک

عقاب و سوسکی با یکدیگر می جنگیدند. عقاب نبرد را با گرفتن و خوردن بچه های سوسک شروع کرد. سپس سوسک مخفیانه خود را به تخمهای عقاب رساند و همه آنها را به بیرون از آشیانه قل داد. عقاب به ژوپیتر شکایت کرد و او هم دامان خود را به عنوان محلی امن برای آشیانه پیشنهاد کرد. ژوپیتر تخمها را روی پاهایش نگه داشته بود اما سوسک در اطراف او وزوز می کرد .وقتی ژوپیتر بلند شد تا سوسک را دور کند،آشیانه به زمین افتاد و همه تخمها را شکست.

افراد ضعیف اغلب می توانند انتقامشان را از آنهایی که بهشان بدی کرده اند بگیرند حتی اگر طرف مقابل قدرتمند تر باشد.


  
+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ